Pod dohledem mySASY


Každý výsledek se skládá z malých nebo velkých kostiček puzzle, které dohromady dávají mozaiku výsledků. A já pevně věřím, že další dílek, který vkládám v roce 2019 přinese kýžený posun dopředu. I nepatrný krok vpřed je stále krokem kupředu. Jsem nesmírně vděčný, že vám mohu představit nového partnera pro rok 2019 a její jím mySASY.

Tenhle systém jsem zaregistroval už před pár lety a docela aktivně jsem se o to zajímal. Ale nakonec  jsem tomu dal čas a prostor kam se celý koncept posune.  Před pár týdny mi ho ovšem Veronika Šimáčková připomněla a to samé udělal i Michal Pokorný, který to už delší dobu používá a dal mi na to pozitivní reference. Řekl bych, že to přišlo ve správnou chvíli, protože jsem přemýšlel jak naložit s časem, který tréninku věnuji. Jak co nejefektivněji trénovat a maximalizovat dopad. Mám den naplánovaný téměř na minuty a proto je pro mě důležité neztrácet čas a dělat věci pokud možno co nejefektivněji.

 Do teď jsem se jako každý řídil svým vlastním pocitem a podporoval ho klidovou tepovkou, který pro mě má jakýsi vypovídají údaj. Unavený, neunavený, bolavé nohy nebo unavená hlava. Spousta pocitů každé ráno před tréninkem. A hlavně přemýšlení jestli trénink měl pro mě přidanou hodnotu. Čti padl na úrodnou půdu. Nebo jsem si jen prohloubil únavu a měl raději jít něco volného a těžký trénink o den odložit.  Od mySASY si slibuji, že mi přinese další pohled na můj trénink. Další zpětnou vazbu, jak můj organismus zpracovává a reaguje na tréninkové jednotky.  Není  umění se na tréninku sestřelit a pak 4 dny se bát chodit, protože vás vše bolí. To je spíš ukázka hlouposti(bohužel lákadlo spousty gymů a rádoby trenérů).  Ale umět být připravený na trénink nebo závod, tak aby vytěžený efekt byl co nejlepší.  Nebo nespadnout do přetrénovanosti  a včas odhalit blížící se stav či poznat že tělo zvládne více a je na čase si přidat.

MySASY pracuje na principu aktuálního stav autonomního nervového systému – Sympatikus a parasympatikus. A porovnává ho s vlivem předchozího zatížení. Jejíž vzájemná rovnováha zásadně ovlivňuje reakci a následnou adaptaci  na jakékoliv zatížení. Laicky přeloženo zpětnou vazbu řečí čísl na váš trénink, stav super kompenzace a únavy.

Mám za sebou týden měření a zatím mi nic nevylezlo a čekám až se mi dopočítá profil a ukážou se první hodnoty. Jsem zvědavý jak moc se čísla budou shodovat s mým pocitem a jak budu vysvětlovat trenérovi, že jsem se do teď flákal a chci přidat.  Až budu mít data s nějakým příkladem tréninků napíšu vám krátký článek o tom co jsem zjistil.


Je jedno kolik malých kroků uděláte, protože až se ohlédnete za nějaký čas uvidíte jeden velký skok. 


Sen je cesta a cesta je cíl.

Děkuji mySASY za projevenou důvěrů a spolupráci. Jsem rád že mohu být členem A-Teamu a přispět něčím ze světa OCR.